Zaten bizden nefret edenlere göre bir Yahudi'nin hangi çağda yaşadığının önemi yoktu:Yahudi dediğin Yahudi'ydi neticede ve her Yahudi, İsa'nın ölümünden sorumluydu.
Devletin parasını cebine indirdiğinden değil,devlet parasının gereğinden fazlasını cebine indirdiği için hapisteydi.Eh her şeyin, para aşırmanın bile fazlası haramdı.
Kitap bence mükemmeldi.Jack London'un elinden çıkıp mükemmel olmayan kitap bence yoktur.İçinde birbirinden güzel hikayeler vardı.Hepsinden ayrı bir ders çıkarılır.2 günde bitirdim ve akıcıydı, hiç sıkmadı kitap beni.Okumanızı tavsiye ederim MeksikalıJack London