fatma

Ama yürüdüğünüz yolun doğruluğuna inanmışsanız , ne olursa olsun sapmamak gerekli.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"O zamanki insanların hepsi aziz gibi yaşarlarmış; tütün ,şarap içmez, ibadeti ihmal etmez, birbirlerine karşı suçlarını bağışlarlar, kan gütmezlermiş. O zaman bir yerde eşya, para filan bulunca bir direğe bağlayarak yol kenarına bırakırlarmış. Ama tanrı da ulusu 'bereket' içinde yaşatırmış; şimdiki gibi değil..."
Din
Günlerden şubat mı, öyle geçiyor Ölümün sözünden çıkmayan zaman..
Bir kalbim dilsiz benim, anladım; Durmadan durgun bir suyu yaşamaktan Ancak havayı açar selamım.