"O zamanki insanların hepsi aziz gibi yaşarlarmış; tütün ,şarap içmez, ibadeti ihmal etmez, birbirlerine karşı suçlarını bağışlarlar, kan gütmezlermiş. O zaman bir yerde eşya, para filan bulunca bir direğe bağlayarak yol kenarına bırakırlarmış. Ama tanrı da ulusu 'bereket' içinde yaşatırmış; şimdiki gibi değil..."