"Gece bulanık, kırmızı şarkılar ve müzik.
Duvar, nefessizlik
Uzanan yabancı eller
Bir oyuncak bebek
Çığlık ve kapı
Ve düşüncede Mavi
Çıkarmıyız sabaha..."
Herr Atac
"Ve yanılmıyorsam yalnız insanların,
Kahvaltı edip ağladıkları pazar sabahları yokmuş o zaman.
Mesela o zamanlar
Mutsuz olduğunda insanlar,
Yok olurmuş bazı dakikalar..."
Sevgili MADAK
" Bilinmez şarkılar yükseliyor.
Dallarımdan düşen hüzünleriyle
Ruhumla oynayanlar dolu.
Ve boşluklarım hiçliğin karanlık çıkmazı.
Işte yaşamın ağır heyecanı.
Ve yorgun düşüncelerimin karanlığı.
Işte terkedişler.
Gitmeler, bir daha sormayanlar.
Dünyam kalabalık oysa.
Yalnızlığın çığlıklarıyla."
Herr Atac