Mekan ATAC

Mekan ATAC
@herr_atac
"Yapıştırsam da parçalarını hayatımın Su sızdırıyordu çatlaklarından." D.MADAK
"Sevgi ayinler eşliğinde mezarlarda anlatılmalı. Yaşayan, ölülerin ağzından." Gerçeğin tokadını şiddetle yanağımda hissedince anladım, büyüdüm. Ne çok sevdim diyorum. Oysa sevmek yabancı bir şarkıydı artık. Farkına vardım. Şair, yalanların içinden kaçarak göç etmiş bir kadına fisıldıyorum geceleri. Beni karanlıklardan saklayan yorganın altında düşündüm ve Acı. Sevmek hiç görememekmiş. Ağladım. Göz yaşlarım satır oldu, sana yazınca farkına vardım. Bir şairkadın sevdim, görmeyi diledim. Imkansızlığını anladım. Sanırım oda beni sever, aksinden korktum Şairkadın'ın, şairi olmak isterdim. Oldum. Sanırım gerçeğimin yüzünü gördüm irkildim. Sevmek yabancıydı artık. Sustum. Çok kadın tanıdım ve sevdim. Hepsine şiir yazılmalı dedim. Yazmaya başladım. Her satırı benden bir parça oldu. Bedelini kendimle ödedim. Farkına vardım. Sevmek yabancı bir şarkının akmayan gözyaşıymış. Sevmedim, her kadına yazılmamalı. Anladım ve ruhumu aldattım. Ben sanırım, şairkadin. Aşktan hiç bir zaman anlamadım. Aşk, kaçarcasına gitmekmiş.
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Göz yaşlarıyla çığlık çığlığa bir şehrin geceleri hüzünlü. Üşüyorum, kenarında denizin. Ve sarılışların kaçıyor benden. Uzatsam elimi kaybolacak. Sırılsıklam her yer Heryer hüzün, herşey acı ve mutsuz. Sevmezdin sen şemsiyeleri Kitapların ıslanırdı. Şiir gözlerin gülerdi. Islanırdı yanakların, ve ellerinle silişin. Yüreğimdeki şiirine dokunuşun. Mutlu suratlar çizerdin. Mutlu duygularla. Simdi ağlamaklı ve dolu. Şimdi şehrin ıslak kaldırımlarında içim ıslak. Yüreğime dokunan ellerin yok. Oysa ki, kokun heryer ve herşey sen. Şimdi bilmediğim yerlerdeyim. Senin gelmeyeceğin yerler. Sarılsa diyorum birileri bana Ani girişlerinle dünyama Gidermi ardında bıraktığın enkazdan anıların. Ve yokluğun, suskunluğa gömen duruşların. Şimdi nerdesin. Göz yaşlarıyla şehrin yağmurları altında Siliyormusun yanaklarini. Dokunuyormusun yüreklere. Benim yağmurda ıslandığımı biliyormusun
Şiir
Koça bir denizden kalkan dalgalar vurdu kıyıma. Sakinliğine alışmışken ve güneşine. Çırpınışlarım var ve denizin güçlü dalgaları kırılmadan çarpıyor umursamaz. Herr ATAC
Bir yanımız zehir zıkkım. Bir yanımız bahar bahçe... "Yaşamak ve yaşamak" dediler. "Yaşamak, yoktu aslında. Gitmek, kaybolmak ve yaşamamak vardı. Sonra kurtulmak oldu. Kurtuluş, bahar bahçe oldu. Hayat oldu ve özgür oldu. Bir daha olmaması için gemileri yok etmek olsun...
Sevgili MADAK "Bir şiirin gevezeliğinde geceleri boyamaktı. Üzüldüm, ağladım. Sarıldım şiirine. Şiir sana sarılmakmış anladim. Seni özledim ve andım. Seni hissetmekmiş şiir öğrendim. Ve seni sevmek. Sonra sustum. Gidişlerine kaç satır şiir yazılır. Ve kaç susayışa gömülür. Seni özledim... " Herr ATAC