Beyza

Beyza
@heybeyza
Burası şekillendikçe bir arşiv, bir ajanda, alıntıları ( altı çizilmiş yerleri) paylaştığım sürece aynı zamanda kafamın içi (bir kısmı tabi) olan bir yer olacak.
Duyguları ifade edecek kelimeleri kullanmamak, yaşamda yavaş yavaş kör olmak değil midir zaten.
kırmızı kedi yayınevi·Kitabı okuyor
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım... - Sabahattin Ali
Sayfa 1·Kitabı okudu
..., mide bulandırıcı bir yavaşlık içinde ilerliyordu zaman.
Sayfa 124·Kitabı okudu