Şenay ilgin

Şenay ilgin
@heybibak
"Güzel ülkemde, uzunca bir süredir, yurttaşların yarısı zirvede yaşıyor, ama öteki yarısı uçurumların en dibinde." Yıllar sonra hala aynı dram:(
Sayfa 31·Kitabı okudu
Reklam
"İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenemez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır." ...umarım...
"Aşkın nizamı parçalanınca her şey göze abes görünmeye başlar. İnsan içinden yenillenmeyince dışından eskir."
Sayfa 351·Kitabı okudu