Elimdeki kitabı bitirip bir sonraki
kitabımı düşünmeye başladığım bir dönemde kütüphanemde bu kitap elime geçti. Şimdi fark ediyorum ki bugüne kadar okuduğum kitaplar, ihtiyacım olan her anda karşıma çıkan birer yaşam mucizesi gibiydi.
O dönem hangi konuda destege
ihtiyaç duyuyorsam, kitaplar tam da o yönde bana yol gösterdi.
Bu kitapla ilgili düşüncelerim de aynı yönde... Demek ki sağlığımıza daha fazla özen göstermemiz gereken bir döneme giriyoruz. Zaten sağlığımı koruyamazsam diğer kitapları nasıl okuyacaktım ki? Her insanın, elbette bir uzmanın destegiyle, kendi hayatının doktoru olması şart. Modern Mayr Beslenme Yöntemiyle Sindirim Sanatı