Hayatını araştırdım Stefan Zweig'ın ve çok etkilendim. Elimde iki kitabı vardı, ikisini de büyük etkiyle okudum ve büyülendim diyebilirim. Sanırım kendi iç dünyamın karanlık köşesine Stefan Zweig'ın anlatım tarzı, kullandığı cümleleri, yaşamı ile yoklama fırsatı buldum. Bu nedenle benim için önemli yere sahip diye düşünüyorum.