Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güneşi balçıkla sıvayamayız. Kırık ve kırılgan olan ne varsa alıp atmalı ve geriye sağlam olan ne varsa, hakiki olan ne kaldıysa ona bakmalı ve onu incelemeliyiz.
"Gece olduğunda ışık olmak zorundayım! Ve geceye ait olana susamak! Ve yalnızlık!
Gece olduğunda içimden bir pınar gibi fışkırıyor arzum, konuşmayı arzuluyorum.
Gece olduğunda daha yüksek sesle konuşur tüm kaynayan pınarlar. Ruhum kaynayan pınara dönüşür.
Gece olduğunda ancak uyanır aşıkların şarkıları. Ve benim ruhum da bir aşığın şarkısıdır."
"Belki de bir şey üzerinde çok yoğunlaştık. Belki de bir şeyle çok fazla yıprandık. Belki çok sevildik, belki az sevildik, belki çok çalıştık, belki az çalıştık... Tüm bunların "bedeli ağırdır. "Çok fazla" karşısında giderek kururuz, kalplerimiz yorulur, enerjilerimiz boşalmaya başlar ve neredeyse hiçbir zaman "bir şeyden başka bir ad veremediğimiz bir şeye içimizde giderek gizemli bir özlem yükselir.."