Kitabı ben 2020 yılın da okudum. Bu kitap ta öğrendiğim iki şey var onlar da her şeyin beynimiz de bittiğidir ve de zamanın akla anlaşılabilir bir doğrultusu olmadığıdır. Ve Dark'ı unutmamak gerek
Ben Küçük Prens'i 2020 yılın da okudum. Gerçekten beni içten etkileyen bir kitaptı. Aslında kitabın başından beri ne kadar büyük hatalar yaptığımı anladım. Kitap kısa ama derinliği bi hayli fazla.
Bu kitabı okurken sürekli aklımda "Acaba hayvanlara gerçekten hakkettikleri kadar davranıyor muyuz? Sorusu oldu. Gerçekten bir hayvanın ağzından yazılan bir kitap ve hayvanların insanoğlu tarafından neler çektiğini anlatan bir kitap. Kesinlik okunmalı.