"Herkes birbirinin açığını arama, kusurunu bulma peşinde. Bu yüzden birbirini sevmeyi unutan insanlar biliyorum.
Herkesin ilişkisine ve hayatına aldığı kişiye baktığı açı resmen şu,
'Aman, olsa da olur, olmasa da.'
Tam olarak bu. Ne varsa eskilerde var diye boşuna dememişler..."
"İnsanının acısı ne kadar derin olursa, bir insan o kadar güçlenir ve o kadar güzel güler.
'Güzel gülen insanlar var, içleri paramparça..' diye bir söz okumuştum. Epeyce haklıydı..."
"Engelliler için basketbol mu?
Basketbolu sevip sevmediğinden bile emin değilim..."
"Asıl nokta o değil.
Önemli olan bunun ona neler yapabileceğini görme şansı vermesi..."