Sadece mavi

Sadece mavi
@hfhfhfh
Komik ve keyifsizim
@hfhfhfh·
·
sabitlendi
Önce biraz ağladılar ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve insanların arasında yalniz olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.
Alışamadım Olric, alışmayacagim da.
Alıntı
Bir sabah güneş doğar Sevgiden tuğlalarla yeniden kurarız bu kenti
Rastgele yürürken birden aklına geleyim sızlasın için! Boğazın düğüm düğüm olsun. Ama ağlama, Ağlayamayacak kadar yansın için
Alıntı