📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazık insanlar düşüncelerimize uygun biçimler almıyor... Hayat, düşünceleri tutan bir hapishanedir. İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir, ben de akılsız bir robotum.
bazen ilk attığım ,elimle attığım gol daha çok hoşuma gidiyor. O sıralarda söyleyemediğimi şimdi söyleyebilirim artık ,o dönemde golü 'Tanrının Eli' diye açıklamıştım. Ne Tanrısı yahu! basbayağı Diego' nun eliydi .Sanki İngilizlerin arka ceplerinden cüzdanlarını yürütüyordu .Aynı İngilizlerin Yüzyıllar boyunca dünyanın arka cebinden yürüttüklerinin yanında lafı mı olur?
Evet , Papa'ya karşı çıktığım doğru. Neden mi?
Vatikan a gittiğimde oradaki çatıların saf altından olduğunu gördüm.
Sonra Papa'nın vaazını dinledim.
Diyordu ki;
Kilise yeryüzündeki fakir çocuklar için üzüntü duyuyor .
Külahıma anlat!
Samimiysen kilisenin altın kaplama tavanını sat önce amigo, sonra bi şeyler yap.!
MARADONA