HF

Kadınların yalnızca sokakta değil, aile, okul, polis vb. bütün kurumlarda aşağılandığı, bekaret kontrollerinden geçirildiği, medyanın işbirlikçiliğiyle seyirlik, alımlık, tadımlık gibi sunulduğu bir toplumda yaşamaktayız.Aynı toplumun, sütten çıkmış ak kaşıkmışcasına, dört katil çocuk hakkında ölüm fetvası vererek kendini aklayabileceğini, içindeki kötülüğü yok edebileceğini sanması ürkütücü.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Alıntı
HF
Çünkü bu toplum, toplum mühendisliği ile birlikte yanlış insanlarin yönetici olması+ arap seviciler yüzünden araplaştirilmaya çalışılıp onların pis kültürünü bize entegre etmeleri sebebiyle kadına bakış açısı bu hale geldi... Yoksa özümüz öz kültürümüzde kadına verilen değer başka milletlerde yoktu örnek alıyorlardı bizi:)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Pek zengin olmayan ancak bir düğün için dünya kadar para harcamaya hazır insanlar da vardı.
Edebiyat
HF
Çokça var hocam hem de.
Yalnızlık; şu hayattaki en mükemmel şeydir kendileri..
Uzun süre , herhalde sonsuza dek yalnız kalmayı düşünüyorum ve bu düşünce hoşuma gidiyor. Gerçekten. Kendi başıma iyiyim ben. Yalnız ama mutluyum. Yalnızlık olabilecek en kötü şey değil. Yalnız olmakta bir sorun yok.
Sayfa 141·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
HF
sonsuza kadar demek fazla iddialı hocam , iyi geliyodur ama sonsuza dek bilmiyorum:D çünkü denemediniz sadece birkaç yıl yaşandı bu dünyada :D
Yalnızlık; şu hayattaki en mükemmel şeydir kendileri..
Uzun süre , herhalde sonsuza dek yalnız kalmayı düşünüyorum ve bu düşünce hoşuma gidiyor. Gerçekten. Kendi başıma iyiyim ben. Yalnız ama mutluyum. Yalnızlık olabilecek en kötü şey değil. Yalnız olmakta bir sorun yok.
Sayfa 141·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
HF
Ama insanız? Yalnız olmakta sorun yok ama insan ruhu bu düşünceye pek iyi bakmıyo maalesef .Bir süre için evet çok iyi bir şey ama çok uzun süreli yalnızlık iyi değil bana göre.