Kadınların yalnızca sokakta değil, aile, okul, polis vb. bütün kurumlarda aşağılandığı, bekaret kontrollerinden geçirildiği, medyanın işbirlikçiliğiyle seyirlik, alımlık, tadımlık gibi sunulduğu bir toplumda yaşamaktayız.Aynı toplumun, sütten çıkmış ak kaşıkmışcasına, dört katil çocuk hakkında ölüm fetvası vererek kendini aklayabileceğini, içindeki kötülüğü yok edebileceğini sanması ürkütücü.
Uzun süre , herhalde sonsuza dek yalnız kalmayı düşünüyorum ve bu düşünce hoşuma gidiyor. Gerçekten. Kendi başıma iyiyim ben. Yalnız ama mutluyum. Yalnızlık olabilecek en kötü şey değil. Yalnız olmakta bir sorun yok.
Uzun süre , herhalde sonsuza dek yalnız kalmayı düşünüyorum ve bu düşünce hoşuma gidiyor. Gerçekten. Kendi başıma iyiyim ben. Yalnız ama mutluyum. Yalnızlık olabilecek en kötü şey değil. Yalnız olmakta bir sorun yok.