"Benim için açıklık içermeyen bir sevgi olamaz.Sevgi,kendini açmak,olduğun gibi göstermek,karşındakini de değiştirmeye çalışmadan,olduğu gibi kabul etmek,anlamak ve sevmek değil de nedir?"
"Çocukken sevildiğini hisseden kişi,dünyada hiç kimse onu sevmese de bundan yaralanmaz ve artık yetişkin olarak kimsenin sevgisine,onayına ihtiyacı olmadığını bilir."
"Nelerin üstesinden geldim,bunu mu atlatamayacağım.
Ben neleri arkamda bıraktım.Ne fırtınalı denizlerden geçmeyi başarıp gemiyi limana ulaştırdım.Yine yaparım.
Ne iyiliğimi istemeyenleri sevindiririm ne de meydanı düştüğümde yerden kalkmamı istemeyenlere bırakırım.
•Kendime sözümdür:
Beş kez düşsem,
altı kez ayağa kalkacağım."