Yer yer soluklanarak okuduğum yer yer dinlenmeye, anlatılanları sindirmeye ihtiyacımın olduğunu düşündüğüm yirmi bir hikaye.
Kitapta yirmi bir farklı kadının hikayesi anlatılırken yirmi birinin de ortak yazgısı ve sancıları olan: deli-delirtilmiş- ruhları.
Bu talihsiz coğrafyada kadınların yaşamış ve hala yaşaya geldiği tecavüzden, istismara, istismardan şiddete ve şiddetten intihara kadar giden yolu çiçekler gibi anlatsa da hikayelerin sonunda kalbimin fiziksel olarak sızladığını hissettim. Çok derin çok başkaydı.
Yazarın okuduğum ilk kitabı olsa da son olmayacağına eminim.