Şu mesaj atmayın no dm falan yazanlar a salaklar kapatın o zaman mesaj kısmını ne kadar sacma salak şeyler ya istemem yan cebime koy. Kimseye cevap vermek zorunda değilsin rahatsız mı oldun engelle geç yani.(not:sadece görüp sinir olduğum bi durum yanlış anlaşılmasın.)