Başkalarının Tanrısı Yani? Sonunda noldu ben anlamadım? Var mı beni aydınlatacak? Her şey bir hayal miydi? Evine mi döndü Musa? O insanlar aslında var ama yoklar mıydı? Sorun bende mi
Gerçekten kitabın her bir sayfası = bir travma daha demekti. Bu kitap beni yaşatmadı maalesef. Dondurdu. Ağlayamadım bile. Buz kestim. Daha ne olabilir ki dediğim her şey yaşandı. Yorum bile yapamıyorum.
Her şeye rağmen okumaya değer