📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın başlarında biraz sıkılır gibi olmuştum neden bilmiyorum ama sonu çok şaşırmıştı beni. Yani ben bi tık sıkılmış olsam da Gayet güzel bir hikaye herkese tavsiye ederim ki zaten çoğu kitap severin okuduğu bi kitaptır kendisi
Kesinlikle kitabı çok beğendim zaten oğuz Atayın kitaplarının hepsini çok seviyorum bu kitabı da herkes okumalı diye düşünüyorum hatta en kısa zamanda tekrar okuyacağım sanırım.
Şiddetle tavsiye ediyorum