Sonlara doğru sevmeye başlasam da kitabın ortalarında inanılmaz sıkıldım ve bir ara hiç bitiremeyeceğimi sandım. İlk kitapla kıyaslarsam evreni daha çok sevmeye başladım ve alıştım. Karakterler ve atmosfer ilk kitaba göre daha iyiydi.
Hikayeye dahil olan Tolya, Tamar ve Nikolai karakterlerini de sevdim. (Nikolai♡) Alina da ne düşünüyor bazen gerçekten anlamıyorum. Hele ki işin içine Darkling girdiği zamanlarda. Malyen pek sevilen bir karakter değilmiş ama ne bileyim beni aşırı sinir etmedi. Ben Alina'nın daha salak olduğunu düşünüyorum ve sanki Malyen bazı tepkilerinde bir tık haklı ya...
Genel olarak evrenden keyif alsam da bu üçleme kendini aşırı sevdiren ve bende ayrı bir yeri olacak bir seri gibi durmuyor ama sonrasına güveniyorum o yüzden son kitabını da okuyacağım.