Aşık değildim, fakat olabilme ihtimalime çiçeklenmiştim.
Birinin kalbiyle kutsanma ihtimaline ya da herhangi başka bir ihtimalin ihtimaline…
Çiçeklenmiştim işte.
Bir yandan da düşünüyordum, biri hakkında ne bilirsek onu sahiden tanımış sayılırız?
Biz iki sersem tanışmaktan ne umuyoruz ki onu bir eğlence haline getiriyoruz?
Zaman geçirmek için mi tanışıyoruz, yoksa tanışmak için mi zaman geçiriyoruz? İki insan neden tanışmak ister? Birbirinden nefret etmek için mi? Kim sahiden tanıdığı birine sempati besleyebilir ki? Yakınlaşmak için ve uzaklaşmak pahasına tanışıyorduk işte. Sonunda ölmek için yaşayan herkes gibi.