Okunması gereken ve kesinlikle çok güzel mesajlar veren değerli kitaplardan... çok severek okudum. Sıkıldığım yerler oldu ama gerçekten çok hoşuma gitti. Kesinlikle herkese tavsiye ederim.
Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Zeliş ile Cemal’in aşkını hissettiren bir kitap. Bir çok okuduğum edebi roman arasında çok başarılı bir kitap herkese tavsiye ederim