Hep ismini duyduğum kendimi sürekli okuyacağım diye tembihleyip sonunda okuyup,keşke daha erken okusaymışım dediğim kitaplardan biri. İlk başta kitapta tek bir hikaye anlatılıyormuş gibi dursa da aslında içerisinde dört farklı hikayeden bahsediliyor. Her biri birbirinden güzel Bu dört hikayenin kahramanlari ve olay akışı birbirinden bağımsız işliyor. Ancak hikayelerin hepsi tek bir ortak amaca hizmet etmektedir: Her hikayedeki kahraman farklı bir felsefi sorunun peşinden koşuyor . Farklı konulardaki bu dört hikayenin aynı tema etrafında toplanmış olması kitabın akıcılığının bozulmadan devam etmesini sağlıyor. Bu da içtenlikle okuyup zevkine varmamıza neden oluyor.
Kitap daha ilk sayfalarinda bağlıyor sizi kendine. Ortadoğu'da yıllardır süregelen savaşı, Filistin halkının uğradığı soykırımı ve tüm dünyanın buna sessiz kalmasını anlatan inanılmaz etkileyici, elimden bırakamadığım bir hikaye.. . İlk defa Filistin, İsrail ilişkisini ezilen tarafın gözünden okuma fırsatı buldum bu sayede. Yazar kimseyi kırmamaya dikkat etmiş ve karakterimiz her şeye rağmen hümanist olmasına ve kimseyi suçlamamasına rağmen, tüm gerçekleri gözler önüne sermiş.