Kısa ve öz yazmak istiyorum. Çok güzel, okurken filmi içinde yaşadım ve biraz da ruh hastası gibi hissettim bu sebepten. Kitabı ayriyeten yorumlayabilirim pekâlâ ama kelimeler bile kulaklarımda çınlıyor kafayı yiyeceğim, bunu belirtmeden geçemiyorum:) Kitabın içinden çıkagelmiş gibiyim, kolay okunan bir kitap, yaşadım içinde.