Yakmak bir zevkti, diye başlayan bir distopya romanı. Sizi alıp, bambaşka bir evrene götürüyor. Fakat o evren çok da uzak değil gibi geliyor insana okurken. Kitapların değerini hatırlamak ve anlamak adına mutlaka okunması gereken bir kitap. Çok akıcı, çok sürükleyici. “Dışımız serseri, içimiz kütüphane!”