Hiperborlu

Hiperborlu
@hiperborlu
Birileri bir cevap bulmalı. Genel olarak.
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var ki, birisi sorumluluğunuz altında değilse ona sorumluluk almayı öğretmeyi denememek lazım. Sonu ağır bir hüsran oluyor aksi durumda.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var ki, suyun aktığından emin olunmadan ele sabun sürülmez.
Edebiyat
Canları yanarken revan olmadık Ama çok aldandık, Canımız yanarken sıla olmadı ve hep aldandık, Yangında köklerini yitirmiş eski bir ağaç gibi Kül olmayı bekliyoruz şimdi.
Edebiyat
Baharın ikinci kelebeği ziyaretiyle şereflendirdi bizleri efenim. Beraber "kelebekler özgürdür" şarkısını dinliyoruz.
1000Kitap