Ne kadar iğrenç olursanız olun neden dolan bir çift gözün kaçırılışı yüreğimi yakıyor? Neden yanlışlarınızın sıkıştırdığı ruhlarınızla beraber ben de köşeye sıkışıyorum? Neden acınızı bağrımda keskin bir sızı olarak duyuyorum? Haykırarak ağlamak istiyorum hepinizin acılarından, kayıplarından, çöküşlerinden, yenilgilerinden biriktirdiğim gözyaşlarıyla. Ah canım insanlar, ah canım insanlık ah!