Ölü bir kelebek bile göstermedi bize bu bahar. Yaşamla çelişmek istemezcesine. Yanımda ölmemek için beni terkeden kelebeğin kanat tozları nefesimi kesiyor, ruhumu daraltıyor. Onunla beraber gitmeliydim. Biliyorum. Ama Nisan'da gidilmezmiş
Neden her şeyin hala yok olup gitmediği ya da neden hiçbir şey olmayabilirken bir şeylerin var olduğu ve neden plütonu gezegen olarak görmeme küstahlığında bulunabildikleri soruları çok ilginç sorular.