Tam şu anda dünyanın mayasının süreklilik olduğu üzerine bir aydınlanma yaşadım. Birileri sürekli uyuyor. Birileri sürekli yemek yiyor, dans ediyor, kukla oynatıyor, patates soyuyor, gökyüzüne bakıyor, ölüyor, doğuyor... Biri bıraktığında dünyanın başka bir yerinde bir başkası o şeye devam ediyor oluyor mutlaka. Süreklilik kesilmiyor. Şu an da eylemlerin sürekliliği üzerine konuşma eylemini ben devraldım. Görevi şimdi de benden devralmak isteyen var mı?