iyilik ve kötülüğün kesiştiği bir nokta yoktur. yan yana dururlar birbirlerine dokunmadan. ve dokunmadıkları yerde ben varım. ne iyiyim, ne kötü. ne kutsalım, ne şeytani.
ölümlü olduğunu unutamadıktan sonra ne gereği var anlamanın? tutunsan da aşıklarına, zincirlesen de kendini dostlarına yine de gömülürsün toprağa. gerekirse hepsiyle beraber gömerler.