hira

hira
@hiraeeth
lütfen tanrım; yarsın ışık katılaşmış ruhumu görünmez bir bıçak gibi, öldürsün geceyi.
iyilik ve kötülüğün kesiştiği bir nokta yoktur. yan yana dururlar birbirlerine dokunmadan. ve dokunmadıkları yerde ben varım. ne iyiyim, ne kötü. ne kutsalım, ne şeytani.
Sayfa 164
Reklam
zerre kadar sevgi yok içinde. hiçbir inanç ve değer bilmiyor, tanımıyor.
Sayfa 164
ancak düşmeyi bilenler köprüden, karşıya yüzülerek de geçilebileceğini öğrenir.
Sayfa 162
utanmadan, özgürleşme adına, "koyun gibi olma!" sloganları atarlar. "sürüden ayrıl! gel bizimkine katıl!"
Sayfa 162
ölümlü olduğunu unutamadıktan sonra ne gereği var anlamanın? tutunsan da aşıklarına, zincirlesen de kendini dostlarına yine de gömülürsün toprağa. gerekirse hepsiyle beraber gömerler.
Sayfa 156
Reklam