Bugünkü neşemin kaynağı Türk olmak. Ya alman olsaydım; dönüp yüzüne bakmak istemeyeceğim bir tarihe sahip olsaydım? Ya bayrağıma baktıkça neşe, gurur, huzur hissedemeseydim? Bunları düşünüp şükrettim...
8.kattan aşağı atlayıp yüzüme vuran rüzgarı hissetmek
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Piruze ve Kavuşma — Sinan Akyüz Soluksuz okunan bu seri, öncelikle gerçek hayatta yaşanmış bir hikâyeye dayanmasıyla okuru derinden etkiliyor. Her iki kitabın da sade ve akıcı bir dille yazılmış olması, okuyucuyu adeta hikâyenin içine çekiyor. Okura sürekli Piruze’nin yanındaymış hissi verilmesi, yazarın romanlarını ne kadar ustalıkla kaleme aldığının en büyük kanıtı. Yeşilçam filmleri tadında bir hava (vibe) taşıyan; bir annenin oğullarına kavuşma mücadelesini, bu süreçte çektiği acıları, tutunduğu umutları ve hayata yeniden başlama gücünü anlatan bu ilham verici kitapları kesinlikle tavsiye ederim. Piruze Kavuşma
Konudan konuya atlamak denilince de ben (:
Misafir-Sin I (İşaret V) Sindirimi biraz zorlayıcı ve zaman alıcı olduğundan biraz ara vermiştim. Çok lezzetli bilgileri var, yemek için sabırsızlık yaratsa da sadece okuyup geçmek için okumak istemiyorum: Açgözlülüğün de bir sınırı olmalı. (: Açtığım arayı kapatmanın vakti geldi. Bu sefer nasıl bir farkındalık katacak? Bir sonraki kitapta neler olabileceğini artık tahmin bile edemiyorum. Çünkü kaldığım yerde yükseklik korkum dahi oluşmaya başlamıştı: Yetişememiştim. Ve öğrendiklerimin zorlayıcı tarafıyla da yüzleşmiştim. Gerçekten bazı şeyleri kaldırmak çok zordu: Sadece bilmekle yetinebiliyorsanız size zor gelmez. Ama kendinize ve yaşamınıza katma prensibiniz varsa zorlayıcı yanı orada çünkü her şeyi paramparça edip darmadağın hâle getirdi. Bir yandan eskisinden daha iyi bir oluşum yapmak için fırsatken öbür yandan hiçlik ve kaybolmuşluk hissi de veriyor. Ya da kafayı yiyebilecek hissi. Çünkü kaldırmanın zorluğu burası. Sakinlikle, yavaş yavaş, sağlam ve bir şeylerden eminlik sağlayarak gidilmesi lazım. Bu mesela altyapısı olmayan ya da altyapı oluşturmamış insanların dördüncü gözü açılmadan önce üçüncünün açılması gibi: Zihni ya da yüreği pislik içindeyse gözü ne görür sizce? Veya çocuk kadar saf olmadan bir şekilde açarsa nereyi görecek? Kılavuzunu okumadan kullanmaya çalışması yanlış düğmeyle basmasıyla başına ne açabilir? Veya bazı çocuklar da köprü görevi görebilirken siz bilmeden onları nasıl yönlendireceksiniz? Korkmamalarını ya da anormal olmadığını nasıl sağlayacaksınız? Kaçık, büyücü, içine cin girdi muamelesi yapıp üç buçuk atmanızla birlikte ona da üç buçuk attırmanız en olası. Günümüzdeki çoğu çocuk, yetişkinlerden daha yüksek idrakli ama doğru düzgün yönlendirilme sağlanmıyor ve o yüksek enerjiler akmadığı için depresyona ya da başka şeylere meyilleniyor. Nasıl
1000Kitap
Abime emir verirken hissettiğim güç(gelirken çikolata al dedim)
Nefes aldığımı hisset, içimi aç ve yargılamadan yaralarıma dokun...