Şimdi bu adam gerçekten benim sevgilim mi?
63. BÖLÜM 🌹İnci🌹 Güneşin henüz doğmadığı, sabahın huzurlu sessizliğinde, her zamanki o tatlı rutinle araladım gözlerimi. Artık bir alışkanlık, bir refleks olmuştu; telefonumun ekranındaki o ismi görmeden güne başlayamıyordum. Adını gördüğüm an, yüzümde benden bağımsız, kendiliğinden yeşeren tebessümle karşıladım sabahı. Uyandığında aklına düşen ilk şeyin ben olmam, gece ben daha uykuya teslim olmadan "iyi geceler" mesajının gelmesi... Bir kadın için ne büyük bir lüksmüş meğer böylesine düşünülmek. "Sana da günaydın sevgilim..." Parmaklarım ekranda dans ederken mesajı çoktan yollamıştım bile. Dünden biliyordu bugünkü telaşımı; o yüzden her zamanki gibi hemen arayıp sesimi duymak yerine, nazik bir geri çekilmeyle yetindi: "Kendini fazla yorma, iyi işler inci tanem." Mutfağa geçip tost makinesinin başına geçtiğimde hala yüzümde aptal ama mutlu gülümseme vardı. "Anlaştık..." yazıp yanına bir göz kırpma emojisi ekledim. Tost ekmeğinin kokusu mutfağa yayılırken, zihnimde hala aynı soru yankılanıyordu: Şimdi bu adam gerçekten benim sevgilim mi? İnanması güç, bir o kadar da büyüleyici. Hangi ara bu kadar biz olduk hala çözebilmiş değilim ama bu büyünün bozulmasından, bu rüyanın bitmesinden ölesiye korkuyorum. Tostu kaptığım gibi peçeteye sarıp kabanımı üzerime geçirdim. Evden bir hışım çıkıp arabaya atladığımda, dışarıdaki hava durumunun pek de iç açıcı olmadığını fark ettim. Diğer kadınlar trafikte aynaya bakıp ruj tazelerken, ben bir yandan direksiyon sallıyor, bir yandan da hayatta kalma savaşımın bir parçası olan tostumu mideye indiriyordum. Çünkü uykusuz ve aç bir İnci, etrafındaki herkes için potansiyel bir tehlike demekti; kendimi de çevremdekileri de korumam gerekiyordu. Düğün alanına yaklaştıkça, gökyüzündeki o
1000Kitap
*ELİN-DİLİN-BELİN-BEDENİN-KALBİN-AKLIN-RUHUN-NEFSİN TÖVBESİ*
ALLAHIM.! ELLERİMİZLE HARAMA, GÜNAHA, NAMAHREME UZANARAK ,DOKUNARAK VE TUTARAK DİLLERİMİZLE HARAMI KONUŞARAK, YAYARAK YAYILMASINA VE YAPILMASINA SEBEP OLARAK CİNSEL ORGANLARIMIZLA(CİNSELLİĞİMİZLE) HARAMA, GÜNAHA GİREREK GİRİLMESİNE SEBEP VE ORTAK OLARAK, BEDENLERİMİZLE HARAMLARA VE GÜNAHLARA ÇALIŞIP HİZMET YAPARAK VE HARAMLARI YAYARAK KALPLERİMİZLE HARAMLARI VE GÜNAHLARI SEVEREK VE SEVİLMESİNE HİZMET EDİP YAYILMASINA ÇALIŞARAK RUHUMUZLA HARAM VE GÜNAHLARA MEYLEDİP BAĞLANARAK RUHLARIMIZIN VE BAŞKALARININ RUHLARININ İFSAT OLUP BOZULMASINA ÇALIŞARAK AKLIMIZLA HARAM VE GÜNAHLARA SEVK EDEREK YAYILMASINA VE YAPILMASINA SEBEP VE ORTAK OLARAK NEFSİMİZLE HARAMLARA VE GÜNAHLARA MEYLEDİP ÇALIŞARAK VE BAĞLANIP HARAMLARA MÜPTELA OLMAKLA VE BAŞKALARININ HARAMLARA MÜPTELA OLMASINA SEBEP OLARAK İŞLEDİĞİMİZ VE İŞLENMESİNE SEBEP OLDUĞUMUZ TÜM HARAM VE GÜNAHLARDAN ZULMETTİĞİM NEFSİM,ANAM BABAM ATALARIM GÜNAH VE HARAM İŞLENMESİNE SEBEP OLDUKLARIM VE EŞLERİM , ÇOCUKLARIM, HISIM VE AKRABALARIM VE GEÇMİŞ , GELMİŞ, GELECEK TÜM MÜSLÜMANLARDAN AYNI GÜNAH VE HATALARA DÜŞENLER ADINA SENDEN AF VE MAĞFİRET DİLİYOR VE TÖVBE EDİYORUM ESTAĞFİRULLAH YA GAFFAR..
Reklam
Bakışsız Bir Kedi Kara ꩜
Gelir bir dalgın cambaz. Geç saatlerin denizinden. Üfler lâmbayı. Uzanır ağladığım yanıma. Danyal yalvaç için. Aşağıda bir kör kadın. Hısım. Sayıklar bir dilde bilmediğim. Göğsünde ağır bir kelebek. İçinde kırık çekmeceler. İçer içki Üzünç Teyze tavanarasında. İşler gergef. İnsancıl okullardan kovgun. Geçer sokaktan bakışsız bir Kedi Kara. Çuvalında yeni ölmüş bir çocuk. Kanatları sığmamış. Bağırır Eskici Dede. Bir korsan gemisi! girmiş körfeze. Bakışsız Bir Kedi Kara Ece Ayhan
Alıntı
Bedri Rahmi Eyüboğlu & Sitem
Önde zeytin ağaçları arkasında yar Sene 1946 Mevsim Sonbahar Önde zeytin ağaçları neyleyim neyleyim Dalları neyleyim Yar yoluna dökülmedik dilleri neyleyim Yar yar... Seni karasaplı bıçak gibi sineme sapladılar Değirmen misali döner başım Sevda değil bu bir hışım Gel gör beni darmadağın Tel tel çözülüp kalmışım Yar yar... Canımın çekirdeğinde diken Gözümün bebeğinde sitem var
Gazze'nin hafızası kızılkapı insan
#SüleymanCeran'ın editörlüğünde yazar, akademisyen, aktivistlerin kalemlerinden uç seri şeklinde hazırlanan eserin birincisi #GazzeninHafızasıKızılKapıİnsan eserini #okudumbitti. Eserdeki yazi başlıklarına bir bakalım, ✔️İsmail Haniyye ve Gazze'nin Çerçeveli Fotoğrafları / Adem Özköse ✔️Şehit Yahya Sinvar'a / Tülay Gökçimen ✔️Dağ Gibi Adamların, Gölgesi Düşmana Yeten Komutan: Muhammed Deyf / Musa Üzer [✔️Doğumundan Şehadetine Şeyh Salih el-Aruri / Mahmoud Mardawi ✔️Ebu Ubeyde : Peygamberin Ashabından İlham Alan Bir Yiğit / Abdulkadir Şen ✔️Halid Meşa / l Gönül Ayyıldız ✔️Gazze'nin Ruhu : Halid Nephan / Süleyman Ceran ✔️Rıfat el-Arir'e Açık Mektup / Peren Birsaygılı Mut ✔️Beni Gelip Alacak mısınız ? Çok Korkuyorum / Mustafa Özel ✔️Pelerinli Mücahid / Nesibe Hale Tezcan ✔️Dr. Adnan el-Burş / Orhan Alimoğlu ✔️Bir Cerrahın Tanıklığı ve Mücadelesi / Kadriye Sınmaz ✔️Yaşatma Ülküsü, Yok Etme Patolojisini Er Geç İyi'leştirecek / Mustafa Kayapınar
1000Kitap
Kitaba dair, bana dair :)
Bayram tatiline çıkmışken, eeee hazır mevsimi de gelmişken, bostanıma bir güzel salatalık ve fasülye ektim,🥒🫘 can suyu verecektim ki; Rabbim: Dur Leyla, can suyu da benden" dedi.🌧️ Ve üzerine yağan yağmurla, bir hışım içeriye kaçtım :) 🏃‍♀️ Elime hemen Kardeşimin Koruyucusu eserini aldım, kuzey kore-Güney Kore meselesini görünce tamam dedim, tam benlik :) kore dizilerinin mudavimlerinden sayıldığım, günün 24 saati kendimi onlara kaptırmakla delil kazanıyordu diyebilirim 🤭 Şöyle bir inceledim, arka kapağına baktım ve gördüğüm şey yeni bir bilgi değil de hatırlatma niteleginde, yine içimi titretmeye yetti. 🙄😤 Kuzey Kore: 1950 İzinsiz seyahat etmek yok. 🧳 Yöneticileri eleştirmek yok.🤐 Sloganları tekrar et.🗒️ Komşularına güvenme.Fikrini dile getirme.🤫🤫 İzleniyorsun.👀👁️ Aman Allahım bu yaşamak değil, nefes alırken ölmek, diri diri gömülmek!.. Bu sloganları kabul etmeyen tarafım kütüphanemdeki daha değerli sloganı paylaşmam gerektiğini söyledi; Buraya dışarıdan stres getirmek yasaktır!😎 Keyifle olsun o halde, dileyen herkese de keyifli okumalar 😌🌼 Kardeşimin Koruyucusu Julie Lee
Alıntı
Reklam
Reklam