insanın gerçek alçakgönüllülüğünün, sevmenin neşesini bilmek olduğuna inanıyorum.sadece sevilmenin zevkini arzulamanın vahşi ve cahilce bir davranış olduğunu düşünüyorum.
yalansız bir hayat.bu cümle zaten bir yalandı.güzel şeylere güzel, kötü şeylere kötü denir.bu da bir yalandı.her şeyden önce güzeli güzel diye çağıran kalbin yalanı olamaz mıydı?