Mükemmel bir roman. Biraz Osmanlı tarihi, Osmanlı Türkçesi ve musiki bilginiz varsa tadından yenmiyor. Kitabı okurken İhsan Oktay ANAR'ın hayal dünyasına hayran kalmamak mümkün değil. Özellikle karakterleri bu kadar ustalıkla betimlemesi müthiş. Bu betimlemeler çoğu zaman yüzünüzü güldürecek cinsten oluyor. Kitabı okurken bazı mizahi ifadeler kahkaha attırabilecek kadar komik. Çok keyifle okuduğum bir romandı. Yazarımızın zihnine, yüreğine sağlık. :)