Gece, başka bir geceydi sanki; uzaklaşan seslerle birlikte görüntüler de silinmişti.Her yer derinliği bilinmeyen bir boşluktu artık, her şey sonsuz bir karanlıktı...
"İnsanlar..."dedim fısıldıyarak." Taşırlar insanları.Kundaktayken, tabuttayken. Hep taşıyacak birileri olur.Bazıları dostluktan, bazıları cepteki paradan, bazıları da içinde bulundukları sistem bir gün onlara da taşıma sırasının geleceğini söylediği için, taşırlar insanı..."