Hani olur ya! Bazen gözlerimiz birilerini arar kimi aradığını bilmeden!
Bazen tanıdık gelir bazı yüzler, nerden hatırlandığını asla öğrenemeden!
‘Daha önce gördüğüm biri gibi sanki!’, dediğimiz varlıklar; kim bilir, belki de gönlümüze o meclisten tanıdıktırlar!
Belki de ezelden beri ruhumuza hayattırlar.
Ve "belâ" ki asıl aşka ulaştıracak, beşerî âşıktırlar!
Mutlak bir demde karşılaşırız onlarla...
Kimi zaman bir şâirin şiirine anlamdırlar, kimi zaman bir piyanonun tuşlarında yaşarlar.
Bazen bizimle gelir o hoş mûsikîye anlam katan beşer ruhlar, bazense yalnız ve yalnız o tuşlarda kalırlar…