...ona gücenmemeliydim ve bu ani vazgeçiş beni üzmemeliydi, onu bana geri dönmesi için zorlamamalı veya kendime zarar verecek bir aptallık yapmamalıydım.
"Seni yazmalılar
seni kimse tüm gerçekliğinle anlayamaz,anlatamaz
ama olsun;seni yazmalılar.Okuyanlar ise hiç tanımadıkları sana hayran kalmalılar"
+Hmhm
"Senin için seni,ben yazacağım"