Bitirmeye kıyamayıp, sayfalarını uzuuun uzuuun, demlenerek okuduğum bir kitap…
Altını çizdiklerimden;
* Şaşırma yetisini yitirenin yaşama sevinci olur mu ?
* “Bizim ölümsüzlüğümüz ardımızda bırakacağımız sevgi geleneği olacak. O da bir incelikle insanı kutsayıp yaşamı yücelterek elde edilecek bir olanaktır. Yaşamsa, bize verdikleri kadar bizden esirgedikleriyle de bizimdir. Şimdi anlıyor musun huzursuzluğumu, iyimserliğimi ve gücümü…”
*Çocukluk, insan ömrünün, bütün mevsimlere rengini vuran ilkyazıdır.