Aslında ne kadar çok şeyi hala bilmediğimi bana gösteren kitap. O kadar fazla terim, ideoloji var ki kitapta sizi öğrenmeye zorluyor. Resmen cahilliğimi yüzüme vurdu. Kitabın orta kısmı,okumaktan en zevk aldığım kısımdı. Anlaması ve sindirmesi zor bir kitap. Martin karakterini çoook sevdim ama işçi sınıfına mensup olan Martin'i. Martin, olmadığımız biri gibi olmaya çalışmanın bize kaybettirdiklerinin; kazandırdıklarından daha çok olduğunu gösterdi.