"N'oldu, Zezé?"
"Hiç. Şarkı söylüyordum."
"Şarkı mı?"
"Evet."
"Demek ki kulaklarım sağır olmuş."
Acaba insanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor olabilir miydi? Sesimi çıkarmadım. Bilmiyorsa benden öğrenecek değildi.
şimdilik insanlığın tarihinde isteyerek geriye dönme diye bir şeyin bulunmadığı sonucuna vardılar. Ama işin zor yanı, elimizde kullanılabilir nitelikte bir geleceğin de bulunmaması. İleriye de, geriye de gidilememesini ve şimdiki zamanın da dayanılmaz bulunmasını, izin verirseniz eğer, tuhaf bir durum diye nitelendirmek isterim.