ayşenur

SONUÇLANMIŞTIR!
Merhaba Sevgili Kitap Dostları, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramına özel "2 KİŞİYE" -sponsor bulursam artıracağım- Nutuk kitabını hediye etmek istiyorum. ⚠️Yapmanız gereken tek şey yoruma katıldım yazmak ya da - 🇹🇷 - koymak! (Daha çok kişiye ulaşması için paylaşabilirsiniz.) 📘Kitap doğrudan Kitapyurdu.com'dan adresinize, kargo ücreti ödenmiş olarak gelecektir. Sıcağı sıcağına yarın açıklayacağım! ‼️DİPÇE: Günün anlam ve önemine dair yapılan bir paylaşımdır. Takip, beğeni şartı yoktur. Katılmak istemeyenler görmezden gelebilirler. ÇEKİLİŞ SONUÇLANMIŞTIR! Nutuk eserini kazanan okurlar, Deniz ve @Haticekaya01 olmuştur. Kendilerini tebrik ediyorum. Tam adres bilgilerini ulaştırmaları halinde kitap gönderimi en kısa sürede sağlanacaktır. Eşlik eden herkese teşekkür ediyorum. El birliğiyle yorumu Türk bayrağı ile doldurduk! 😊🇹🇷
Kitap Çekilişi
ayşenur
katıldım🇹🇷🇹🇷
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
SONUÇLANMIŞTIR!
Merhaba Sevgili Kitap Dostları, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramına özel "2 KİŞİYE" -sponsor bulursam artıracağım- Nutuk kitabını hediye etmek istiyorum. ⚠️Yapmanız gereken tek şey yoruma katıldım yazmak ya da - 🇹🇷 - koymak! (Daha çok kişiye ulaşması için paylaşabilirsiniz.) 📘Kitap doğrudan Kitapyurdu.com'dan adresinize, kargo ücreti ödenmiş olarak gelecektir. Sıcağı sıcağına yarın açıklayacağım! ‼️DİPÇE: Günün anlam ve önemine dair yapılan bir paylaşımdır. Takip, beğeni şartı yoktur. Katılmak istemeyenler görmezden gelebilirler. ÇEKİLİŞ SONUÇLANMIŞTIR! Nutuk eserini kazanan okurlar, Deniz ve @Haticekaya01 olmuştur. Kendilerini tebrik ediyorum. Tam adres bilgilerini ulaştırmaları halinde kitap gönderimi en kısa sürede sağlanacaktır. Eşlik eden herkese teşekkür ediyorum. El birliğiyle yorumu Türk bayrağı ile doldurduk! 😊🇹🇷
Kitap Çekilişi
ayşenur
katıldımmmm🇹🇷
SONUÇLANMIŞTIR!
Merhaba Sevgili Kitap Dostları, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramına özel "2 KİŞİYE" -sponsor bulursam artıracağım- Nutuk kitabını hediye etmek istiyorum. ⚠️Yapmanız gereken tek şey yoruma katıldım yazmak ya da - 🇹🇷 - koymak! (Daha çok kişiye ulaşması için paylaşabilirsiniz.) 📘Kitap doğrudan Kitapyurdu.com'dan adresinize, kargo ücreti ödenmiş olarak gelecektir. Sıcağı sıcağına yarın açıklayacağım! ‼️DİPÇE: Günün anlam ve önemine dair yapılan bir paylaşımdır. Takip, beğeni şartı yoktur. Katılmak istemeyenler görmezden gelebilirler. ÇEKİLİŞ SONUÇLANMIŞTIR! Nutuk eserini kazanan okurlar, Deniz ve @Haticekaya01 olmuştur. Kendilerini tebrik ediyorum. Tam adres bilgilerini ulaştırmaları halinde kitap gönderimi en kısa sürede sağlanacaktır. Eşlik eden herkese teşekkür ediyorum. El birliğiyle yorumu Türk bayrağı ile doldurduk! 😊🇹🇷
Kitap Çekilişi
ayşenur
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Peri P*rnosu Kitaplar En İyi Fantastik Değil
5/10
·764 syf.··
2025 22. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 09 Nisan 2025 18:05
Öncelikle bazı Acotar Fanları üzerime saldırmasın diye birkaç açıklama yapmak, sonra incelemeye geçmek istiyorum. Çünkü ne zaman Tiktok'ta bilmem yerde fikir paylaşsam kitabı dört kutsal kitap gibi görüp de üzerime çullanan okurlar var... Hem bu kez sevdiğim şeylerden değil, direkt sevmediğim şeylerden bahsetmeye başlayacağım ve bunlar da baya bir sitem dolu olacak. Tabii bunlar benim düşüncelerim... Ben genelde bir kitabı sevmediğim zaman, "belki sorun bendeydi, bana hitap etmiyordu, okuduğum dönemden kaynaklı olabilir vs vs..." Şeyler yazıp söylerim ki sevmediğim kitabı okumayan birisi, benim yorumundan dolayı tümden etkilenmesin. Yani genelde ılımlı yaklaşmaya çalışırım. Ancak: Bazı kitaplar var ki beni gerçekten de çileden çıkarıyor... O zaman sadece içimdekileri dökesim geliyor. İşte bu kitapta onlardan birisi... Ya da ona yakın birisi... Genelden özele gideceğim ama madde madde olacak ve başta da dediğim direkt sevmediğim şeylerden bolcaaa bahsedeceğim. Ve bu da spoilerlı olacak. Elimden geldiğinde olayları üstü kapalı bir şekilde anlatmaya çalışacağım ama ne kadar başarırım bilmiyorum. O yüzden eğer okumadıysanız 4. maddeden sonrasını okumayın. Şimdi neden beklentimin altında kaldığını, sevmediğimi anlatayım... ~~~~~~~~~~~~~~~~~ 1) Dünya inşası yetersiz. Yani belli bir kuralı, düzeni net yok. Benim okurken kafam karışıyor. Kim kimden daha güçlü, ne neyin haltına yarıyor bazı noktalarda bile tam anlamış, kafaya oturtmuş değilim. Misal bir şey ortaya çıkıyor, ona en tehlikesi, en güçlüsü unvanını veriyorlar. Sonra derken başka bir varlık ortaya çıkıyor. O da öncekinden daha tehlikeli oluyor... Ya da çok güçlü bir büyü ile bir yer korunuyor, pat diye o büyük eski büyü denilen şey yüzünden yıkılıyor. Yani bodoslama bir bilgi veriliyor. Biz gelmişiz üçüncü
1000Kitap
Kanatlar ve Küller SarayıSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20183,524 okunma
ayşenur
geçen sene ilk iki kitabını okumuştum niye bu kadar sevildi övüldü diye merak etmiştim serjnin ikinci kitabının en güzeli olduğunu duyunca 3 e geçmemiştim ahahahaha 2 yi de sevmemistim çünkü şimdi bu yaz akşamı bir hareketle 3 e başlama kararı aldım ama yalnızca meraktan spoilerli yazılarını henüz okumadım ama yine haklısın diyebilirim herhalde okumasam bile çünkü baştaki her yazdığına katılıyorum fazlasıyla. rhsy da kısıtlayıcı olmayacağım modern olacağım havasını vermeye çalışmış yazar ama öyle bir sığ duruyordu ki maalesef şu son 5-6 yılın en gereksiz abartilan erkeği olabilir