Bu kitabı ileride torunlarım mutlaka okusun diye 3 saat imza kuyruğun da bekledim ama değdi imazada da geleceğin bebeklerine diye attı. Yılmaz Özdil gerçekten okunması gereken bir kitap bence bilmediğimiz o kadar anıları var ki "Atatürk'ü ün"
Mustafa KemalYılmaz Özdil · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201815,7bin okunma
Hiçbir şey söylemezsen seni daha iyi anlarım, dedi sözlerin işe yaramadığı anlar vardır, keşke ben de ağlayabilseydim, her şeyi gözyaşlarımla söyleyebilseydim, anlaşılmayım diye konuşmak zorunda kalmasaydım