“Yaşamak acı çekmektir ve hayatta kalmak acıda bir anlam bulmak demektir. Yaşamın anlamı varsa, ıstırap ve ölümün de anlamı vardır ancak kimse bir diğerine bu amacın ne olduğunu söyleyemez.”
“…özlem, dünyaya alabildiğince içtenlikle kucak açış ve yine dünyadan alabildiğince bir ayrılış,insanın kendi karanlık ruhuna yakıp kavurucu bir tutkuyla kulak verişi,teslimiyetteki esriklik ve harikuladeliğe karşı derin bir ilgi.”
“… dağ ve ırmak,ağaç ve yaprak,kök ve çiçek,doğada şekillenmiş ne varsa hepsinin örnekleri bizim içimizdedir, bizim ruhumuzdan kaynaklanmaktır hepsi ve bu ruhun özü sonsuzluktur…”