Yalnız kalmayı bilmek iyidir, önemlidir; Türkiye gibi bir yerde avantajdır. Zira evlilik mühessesesi bile bizde yanlız kalmamak üzerine kurulmuştur. Halkımız evliliğin gerçek mahiyetini anlamaz. Evlenince, kumrular gibi dipdibe olmaları gerektiğini zanneder. Öyle şey olur mu?? Biraz da birbirinden ayrı duracaksın. Nefes alacak aldıracaksın.
Bilmem nerelerde üniversite açılıyor, bizim çocuklarımız da oralara gidince kurturacaklarını sanıyorlar. Ama söylüyorum, iyi olmayan üniversitelere gideceklerine, üniversiteye gitmesinler.