Hatice Cengiz

Hatice Cengiz
@htccngz
"Kendim hakkında, aklımın şu anki koşullar altında kavrayabildiği kadar şeyi biliyorum ve şu anki koşullar pek iyi değil."
Şu bir parçacık mutluluğu bile hak edemiyoruz, diye düşünüyordum. Belki de en ufak bir sevinci bile eninde sonunda pahalı ödeyeceğimiz büyük bir lütuf olarak görmeye alıştık.
Reklam
İnsanoğlunun kendi ihtiraslarının bir hapishane hücresinden daha korkunç bir esaret olduğunu anlamıştı Ali Yekta Bey.
"Politika da aynen hayat gibi. Senden kuvvetlinin önünde eziliyorsun, senden güçsüzü de eziyorsun"
Acı çekiyordum, acı çektiğim için de -tabiî değil mi ya- bütün bedbahtlar gibi kendimi bir ödülü hak etmiş sanıyordum (beşer kanunu).
İnsan kısmı öyle kolay aldanır ki ! Hele birşeye inanmak isterse...
Reklam