Hayatın en karmaşık ve çözülmemiş sorunlarına verilen o genel cevaptan başka bir cevap yoktu. Bu cevap şuydu: Günün ihtiyaçlarına göre yaşamalı, yani UNUTMALI
…”Uçabilsen ne yapardın?” diye sordu.
…
“Gitmeye korkardım” diye yazdım.
“Düşmekten mi korkardın?” diye sordu.
“Hayır. Çok iyi hissettirmesinden ve sonra uçup gitmekten.”