"Baba dediğin zaten yarım kalmış kelime. Babalar hep yarım kalır..."
@kemalvarol84
25 yıl aradan sonra bir gece ansızın kapıda beliren baba.. Heves Ali.
Avukat Yusuf ve babasının yıllar sonra geçirdiği birkaç günden ibaret. Hikayeyi bu sefer Yusuf'un ağzından dinliyoruz. Geçtikleri her yolda yeni bir hikâye, geride bırakılmış insanlar.
Bir kitap ancak bu kadar güzel yazılabilir. Üç kitaplık serinin ikincisi olan "Aşıklar Bayramı" okuyucuyu hüzünlendiren, yaraları deşen bir anlatıma sahip...
"Yarım kalan her şey karşına çıkar."
Bu kitapta o kadar kendimi gördüm ki.. Okuyan herkesin bence yarım bıraktığı hikayeyle yüzleşebileceği bir kitap. Üniversitemi bir gönül kırıklığıyla yarıda bıraktığım zaman arkadaşımın sözüyle çok bağdaşıyor kitap. Gerçekten de ömrüm boyunca yarım bıraktığım her şeyin acısını her bir yaş aldığımda daha fazla hisseder oldum.
Bir insan bir insanı 50 yıl bekler mi ? Gittiği her cenazede onun için ağlar mı? Ağıtçı kadının gittiği her cenazenin hikâyesi ayrı bi hüzünlü herbiri birbirinden acıydı. Hiçbirinde Heves Alisini bulamadı. Onun için yollara düştü ama yine de ölmeden son kez göremedi çok sevdiği Alisini.. Ali'nin ne yaptığını ve bu kadar sevilirken onun nerede olduğunu bilmek için diğer kitaba geçmeye sabırsızlanıyorum..