Kitaba 5 üzerinden 3 verebilirim. Eylül Görmüş önerisi ile almıştım ama pek bir derinlik içermediğini dusunuyorum. Bir kızın sevgilisini beklerken hissettiği duyguları okuyoruz, ben açıkçası içine giremedim bir türlü.
Sanırım tüketimin bu denli arşa ulaştığı donemde kitaplarında yavanlaştığına şahitlik ediyoruz, nerde o eski klasık edebiyat parçalamalar derin analizler ve sorgulatmaları…