📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın kendisinden daha ölümcül bir düşmanı olabilir mi acaba?
Yanıt evetti.
İnsanlar göremeseler de, düşman her yerdeydi. İçlerinde. Soludukları havada, içtikleri suda. İnsanlık tarihi boyunca onların cezaları olmuştu ve onlar yeryüzünden kaybolduktan sonra da yaşamaya devam edecekti. Düşman, mikrobik dünyaydı ve yüzyıllardır insanlığın bütüm savaşlarının toplamından daha fazla insan öldürmüştü.
"Lorenzo? dedi Carlo. "Ne yazıyorsun sen? O notalar ne öyle?"
Lorenzo kafasını kağıttan kaldırdığında müzisyen arkadaşının ona baktığını gördü. "Bir vals," dedi ona.
"Ölenler için."
Tess Gerritsen kalıplarının çok dışında ama yine karakterlerin kuvveti, dili ve anlatımı her zaman övgüye değer. Kitabın yarısından itibaren "intencio" yu dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.