The Originals Anlatılmamış Hikaye - Yükseliş Kitabın üslubu o kadar yalındı ki her şey oldu bitti gibi anlatılıyordu. Ne bir derinlik ne doğru düzgün bir alt metin. Oradan oraya sürüklenip duruyorsunuz. Hemen bitirilebilir bir kitap bu sebeple yoran bir tarafı hiç yok çünkü. Olay ağırlıklı gidiyor. Sevdiğim karakterleri okumak iyi hissettirdi o kadar
Vinland Saga mangasını bitirdim. Cilt cilt okuma kaydı girmek çok uzun olacağından direkt böyle yazayım dedim. İnsan doğası, savaşlar, barışçıl düşünceler, dinler ve inançlar yoluyla karışan kafalar... Animesini de severek izlemiştim okumak da çok iyi geldi. Felsefik ağırlığı ve insanın gerçekliği çok etkileyici. Yaşadığımız dünyanın aslında hiçbir zaman değişmediği ve değişmeyeceğini de gösteriyor işin bu tarafı çok üzücü. Mutlu denilebilecek bir olay bir son ya da bir karakter arasanız da her karakterin içinde dolduramayacağı bir boşluk var...